Awaryjnosc laptopow ASUS

Poszukuje zestawienie/statystyk awaryjnosci laptopow ASUS, interesuje mnie:

- ile lat mninie zanim 40% laptopow ulegnie awarii
- ile lat mninie zanim 70% laptopow ulegnie awarii
- ile lat mninie zanim 90% laptopow ulegnie awarii

jako awaria mam na mysli uszkodzenie plyty glownej lub LCD, natomiast
jesli awarii ulegnie np HDD to traktujemy laptop jako sprawny ...

czy spotkal ktos z was takie zestawienia?
albo pracuje w serwisie i moze powiedziec pi razy drzwi?

pozdrawiam,
R.M.

Re: Awaryjnosc laptopow ASUS

Takie raporty beda scisle tajna wlasnoscia firmy ASUS.
Serwis na pewno nie ma prawa udostepniac publicznosci takich danych.
Zreszta jedna placówka serwisowa na pewno nie ma dostepu do takiej
bazy danych jaki ma dostep centrala.

Re: Awaryjnosc laptopow ASUS

mnie:

jeśli można dokupić przedłużenie gwarancji, cena tego zabiegu będzie pewną
wskazówką...
BTW, weź pod uwagę, że to nie czasy starych toshib czy ibm, teraz laptop
to taka zabawka, większy telefon komórkowy jakby. Przy intensywnym
użytkowaniu 3 lata będą już niezłym wynikiem.

e.

Site Timeline