Zestawienie gniazdek JTAG

Szukam na sieci jakiegoś zestawienia popularnych złączek JTAG. Ostatnio mnie trafiło kiedy znalazłem urządzenie z wtyczką JTAG 20pin któa nie odpowiada tej popularnej z wigglera. W dodatku widziałem już gdzies wtyczkę 14 pin i obiła mi się o oczy 10pin ... to już by dawało 4 możliwości.

Teraz pytanie: czy widział ktoś zestawienie tych wszystkich wynalazków na sieci ? Robie sobie właśnie ładną płytkę PC->JTAG i skoro mogę tam wrzucić wszelkie wynalazki ... niestety nie wiem które są popularne a które są żadkie. Dlatego było by miło zobaczyć je w jednym miejscu a nie mogę czegoś takiego znaleźć.

Reply to
Sebastian Bialy

Nie ma zadnego standardu zlacz JTAG, Motorola (Freescale)lansuje od dawna swoj wlasny a inne firmy inny, ja stosuje tez inny i najprostszy system to chyba jakies krokodylki albo piny z opisem co jest co.

Chinczyki np stosuja w zaleznosci od firmy tez inny maszynowy standard pol stykowych na plytce dla automatu ktory programuje.

Reply to
::

:: pisze:

Zgadzam się, że nie ma standardu... ale zestawienie kilku przykładowych (żeby być w ogóle z kimś kompatybilnym, a nie z samym sobą) możesz znaleźć tu:

Pozdrawiam Konop

PS A co, próbujesz jakiś uniwersalny interfejs zrobić??

Reply to
Konop

Próbuje zrobić "raz a dobrze" JTAGa coby co chwile nie szukać dziwnych kabli tylko być przygotowanym na 80% zastanych sytuacji...

Reply to
Sebastian Bialy

Ja ostatnio chciałem zrobić sobie "uniwersalny" programator - na CPLD tak, aby dało się szybko napisać kod w VHDLu i zmienić rolę danego pinu... no to i tak potężną przeszkodą okazał się piny zasilania ;)... bo też są w różnych dziwnych miejscach... no ale cóż...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

ARM?