AD7616 - SE czy DIFF wejscie

Witam,

Czy z dokumentacji do AD7616 analoga jest ktoś w stanie stwierdzić czy wejścia tego ADC są single ended czy może jednak differential ?

W tekście w jednym miejscu jest że single ended, a wszystkie schematy mają wzmacniacz różnicowy na wejściu.

Pewnie czegoś nie rozumiem. Byłby ktoś mądrzejszy łaskaw wyjaśnić ?

Interesuje mnie dopuszczalne napięcie wspólne na wejściu ADC.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 2019-08-20 o 16:28, Adam Górski pisze:

Wstępna informacja z pierwszej strony: The input clamp protection circuitry tolerates voltages up to ±21 V.

Dalej nie czytałem.

Z tego by wynikało, że dopuszczalne wspólne będzie zależało od wybranego zakresu pomiaru (zapewne jakoś się wybiera). Dla ±10V wspólne byłoby ±16V. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Każde wejście ma swoją masę wyglądającą jak wejście różnicowe. Każde wejście analogowe ADC oznaczone AI akceptuje sygnały do poziomu clampa czyli te +/-21V. Tylko że masa jest oznaczona jako AI GND i z tekstu wynika że wejście jeset single ended.

Słowa nie ma na temat CMRR.

Akurat mam na każdym wejściu inny potencjał masy i nigdzie nie mogę znaleźć czy może tak być dla tego układu. Wolałbym nie zgadywać.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 2019-08-21 o 12:11, Adam Górski pisze:

Wydaje mi się, że intencją projektantów scalaka było aby te AI GND były generalnie na poziomie GND (plus/minus jakieś spadki na GND, aby poziom odniesienia był z okolic sygnału pomiarowego).

Może to jest typowy problem pomiarowy i do tego jest ten scalak. Może do pomiarów bardziej różnicowych mają jakieś inne w ofercie.

Nie mam praktycznej wiedzy o ADC. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Napisałem do supportu. Zobaczę co oni na to powiedzą.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski