Optische (Niet-galvanische) audio verbinding.

Ik heb een optische audio verbinding nodig van een mengversterker naar een
computer. De beide apparaten mogen niet galvanisch verbonden zijn. Dus iets
 met een LED en een fototransistor. Het deel aan de kant van de computer zo
u ik willen voeden uit een USB poort van de computer.

Wie heeft een simpel schemaatje om zoiets te maken? Is er evt een kant en k
laar bouwpakketje? Ik kan het zelf wel bedenken maar iets kant en klaars is
 handiger.

Alvast dank!

Re: Optische (Niet-galvanische) audio verbinding.
On Tue, 12 Aug 2014 07:28:07 -0700 (PDT), michiel perdeck

Gene idee om een ground loop isolator te gebruiken? Doe ik ook.
http://www.allekabels.nl/USB-Luidspreker/4964/2322/Aardlus-Isolator.html
Heb je meteen stereo.

http://www.vego.nl/audio-video/car-nf01/car-nf01.htm
Nog goedkoper.