Marantz SR5002

Hallo deze AV Surround Receiver geeft een knipperende standby led als ik he
m aansluit.Als ik de selectieknop draai gaat hij wel aan maar na enkele sec
onde weer terug naar knipperende standby. Is er iemand bekend met deze klac
ht en weet een oplossing hiervoor .Alvast bedankt voor een eventuele oploss
ing .

Grt Toon.

Re: Marantz SR5002

[...]

Hoe oud is hij, zij, het?
Mogelijk een (opstart)voedingsprobleem!
Waardoor het power good signaal er niet of te kort is.
Uitgedroogde elko's? (gokje :-)

Site Timeline