Vægur der viser dag på dansk?

Jeg søger et ur der kan vise dato, og ugedag, på dansk.

F.eks. et vægur.  Ca. 15 x 20 cm eller lidt mindre.

Kan nogen her hjælpe mig?

Mvh.
Jørgen

Re: Vægur der viser dag på dansk?
Hej Jørgen

I denne gruppe er det noget vi selv laver hvis vi ikke
kan leve med UK ugedage.

Max

Re: Vægur der viser dag på dansk?

Og hvis du så gad lægge din opskrift herind,
kunne det være Jørgen blev glad.

Mvh, Leif

Re: Vægur der viser dag på dansk?

Hvorfor kommenterer du hvis du ikke kan svare?
Du skulle nok overveje at abonnere på en gruppe der hedder noget med
snak eller test.

Jeg har ikke lige tid til at lave det, inden jul.

Hvis jeg ville det, havde jeg jo spurgt efter det, ikke?

NB. Til øvrige der skulle læse dette:
Jeg kan se at det egentlig ikke er et ur, men en elektronisk kalender
jeg søger.
Jeg har fundet et firma der hedder Abilia der laver noget som det jeg
søger.
Men 1500 kr er godtnok lige i overkanten.

Mvh. Jørgen

Re: Vægur der viser dag på dansk?

Hvad er det dog for en attitude at stille op med ?
--
Jan_stevns
...Nu med 525i på stald :)
Re: Vægur der viser dag på dansk?
Hej Jørgen

Hvorfor spørger du i en forkert gruppe ?

Du kunne måske overveje at spørge i gruppen dk.fritid.hus-og-have

Nå.

Det her er usenet, du spørger som du lyster, og jeg svare
som jeg lyster, kan du ikke bruge mit svar, ja så spring det
over, så er den ikke længre.

Og du mangler jo ikke uret, du vil bare ikke betale hvad
det koster.

Og man kunne såmændt sagtens nå at lave et inden jul,
f.eks. Arduino er som født til opgaven.

Max

Re: Vægur der viser dag på dansk?

Godt nok ikke nødvendigvis på dansk, men der er nogle lækre ure imellem. De
har flere i deres net-katalog.

http://www.conrad.de/ce/de/suggest/wanduhr%20funk /;jsessionid58%9C7037AC37EF386B8FD8D7FCEB0FC2.ASTPCCP13
--
Per