Hvad hedder disse der sidder for enden af ledningerne på Dansk og evt. på Engelsk?

Hej Gruppe,

jeg har ledt efter navnet på disse?

Jeg har ledt på Radio Parts under crimp (se link), men jeg tror ikke det er det rigtige navn.

Hvad hedder evt. tangen som man klemmer dem på med?

Venlig hilsen Søren M

Søren M

Hej. Jeg mener de hedder terminalrør eller tyller.

Hilsen
Michael Olsen
Reply to
Michael Olsen

"Michael Olsen" skrev i en meddelelse news:44c23b40$0$15786$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hej Michael Olsen,

Tak for svaret, dem jeg søger behøver ikke at have farvemærkning på, den skal bare være i ren messing som på billedet eller andet metal som kan klemmes på ledningen.

Venlig hilsen Søren M

Reply to
Søren M

"Michael Olsen" skrev i en meddelelse news:44c23b40$0$15786$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hej Michael Olsen,

her er det jeg har fundet der kommer tættest på det jeg søger. (se link)

Så nu skal jeg bare lige finde en billig tang :-)

Venlig hilsen Søren M

Reply to
Søren M

Hej. Linket kan jeg ikke få til at virke. Prøb at gå in på

og søg efter Aderendhülsen

--
Hilsen
Michael Olsen

"Michael Olsen" skrev i en meddelelse news:44c29171$0$15787$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hej Gruppe,

tak for alle svarene, jeg har fundet hvad jeg skal bruge.

Venlig hilsen Søren M

Reply to
Søren M