UV-Lyskasse

Hey

er der nogle der har prøvet at bruge alm papir, og så bare give det noget
mere tid ??

kan det blive godt ?? vender selvfølgelig toneren op mod printet...

de vil have 140kr for 50 ark kalker papir her....

til etsning har jeg overvejet at bruge noget jernklorid i en plastik æske
ligesom til mad.. med klart låg.. så putte printet ned, på med låget og så
skvulpe væske henover.. men giver det for lidt luft... kan ilten blive
opslugt ??

bor på et kollegie, så der er ikke plads til et af de billige finæstekar...
desværre....

--
Mvh Kasper

Re: UV-Lyskasse

Hej Kasper,

Da jeg gik på HTX, benyttede vi netop almindeligt  papir, med toneren
imod printet. Det blev skam ganske udemærket. Jeg har lavet masser af
print (50+) vha. den metode, de tre år jeg gik der, uden nogen
nævneværdige fejl.

Det er der andre der må svare på.

Jonas Jalling

Re: UV-Lyskasse
Det varierer vist en del, alt efter hvilken effekt rørene er på, men det
var vist også et par minutter. Men ellers kan du jo hurtigt teste,
hvilken belysningstid, du skal benytte.

Jonas Jalling

Site Timeline