Micro trykknap, nogen der har overskud?

Jeg skal bruge en lille overflademonteret trykknap. Den der er brudt sammen har 4 loddeflige, 2 til hver af 2 modsatte sider.

Må gerne være brugt bare den duer.

Den skal være 5x5x2mm

Mvh Roberto

Reply to
Roberto Saldo

Sådan en har jeg muligvis på lager. er det ben målene du har opgivet? Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Det er ca de ydre mål på dimsen. Den er ret lille, de 2mm'ers højde er et skøn :) Der er (var) sådan en lille rund bule (selve knappen) på midten af den, ca 2.5 mm i diameter.

Mvh Roberto

Reply to
Roberto Saldo

Jeg har 2 stk brugte, ca 6,5mm med en lille gummiagtig trykknap i midten, kan den bruges? mvh Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Helt sikkert! Det er til udløseren på et billigt digitalkamera. Hvis du vil ofre porto på det vil det være en stor hjælp.

Roberto Saldo Bygning 348, Ørsteds Plads, DTU DK-2800 Kongens Lyngby

Mvh Roberto

Reply to
Roberto Saldo

Mig betale, dig få? Det er ok, måske har du noget jeg kan bruge :-) mvh Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Hvad mangler du?

Mvh Roberto

Reply to
Roberto Saldo

[klip]

Jeg fandt engang sådan nogle i lokalet mellem de to databarer i stueetagen i bygning 451. I aflåst skab, så du skal lige finde en nøgle.

Tomas

Reply to
Tomas Pedersen
[klip]

Jeg har lige fundet dem igen, du må få dem hvis du vil. Du skal selv lodde dem ud.

Tomas

Reply to
Tomas Pedersen

Okay! Hvor skal jeg indfinde mig?

Mange tak til Erik for indsatsen! Jeg dyrker lige de lokale muligheder først ;)

Mvh Roberto

Reply to
Roberto Saldo

Hej Tomas, jeg har modtaget, men de er jo ret store :) Den jeg skal bruge er 5x5mm og omkring 2.5mm høj SMD. Jeg ved godt det er ret småt!

Jeg har undersøgt om der ikke var plads til at retrofitte en af de store du sendte mig, men der er bare ikke plads!

Mvh Roberto

Reply to
Roberto Saldo