Uskarpt TV billede.

Hej,

Jeg har et ældre Schnieder TV årgang 93' (26").

Billedet er med tiden blevet uskarpt/'grumset' således jeg ikke klart kan se
eksempelvis stillingen på en håndboldkamp på i det ene hjørne. Men problemet
er det samme på hele billedet (uskarpt).
Jeg har prøvet med SCART indgang og alm. antenne, men problemet er selve TV
billedet. Ellers fungerer TV ok.
Jeg har checket menu'er på TV'et med der er ikke mulighed for 'degauss'
eller lign. service funktioner.

Nogen ideer ?.

På forhånd tak,

Henrik.

Re: Uskarpt TV billede.
Ja, det virker.
Der var 2 drejeknapper hvoraf den ene var focus og den anden 'brightness'.

Tak for hjælpen.

kan

Re: Uskarpt TV billede.
((: