B&O Tv, billede ude af facon ??

Claus Skovbo skriver:

Et skud fra hoften ville være kondensatorer i ø/v korrektionen.

Klaus

det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Reply to
Klaus D. Mikkelsen

Hej Gruppe.

Min gamle Beovision 3900 tv fra ca. 1980 driller.

Billedet buer ind i begge sider.

Er der nogen der lige har svaret på at rette billedet op igen.

mvh.

Claus Skovbo Nyk. M.

Reply to
Claus Skovbo

Hej Klaus !

Har du en nærmere forklaring og disse kondensatorers placering og ca. størrelser ?

Claus

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Reply to
Claus Skovbo

Hej igen Klaus Mikkelsen m.fl.

Jeg fandt en "løs" kondensator på strækningen " Horizontal deflection and EHT" og til " Canvergence". Kondensatoren på 390 n var "brændt" løs på det ene ben.

Alt vel igen / husholdningsbudgettet er reddet..

"Claus Skovbo" skrev i en meddelelse news:mkjHb.2510$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

meddelelse

Reply to
Claus Skovbo