Samsung TV med blåt billede

Hejsa, jeg skal snart til at fejlsøge lidt på et Samsung tv

Jeg kender desværre ikke model nummer da jeg ikke har adgang til tv'et lige pt

Men symptomer er billedet er blåt, dvs der er fint billede på, det er bare blåt.

Det startede med at når tv'et var varmet op forsvandt den blå farve og billedet blev normalt. nu er det konstant blå

Jeg gætter selv på en kold lodning et eller andet sted, eller muligvis en løs forbindelse.

Hvad siger i?

Mvh Ronni

Reply to
darkdk

snipped-for-privacy@gmail.com skriver:

Manglende rød farve....

Lyder sandsynligt, kig på printet bag på billedrøret.

Geninstaller Windows :o)

/BO.

Reply to
Bo Braendstrup

Hmmm... Det er sjældent hørt om BSOD på et tv. Men det måtte komme ;-)

EH

Reply to
Eh-Fniller

Hehe jeg tvivler på at det kører windows :)

Men vil lige prøve at efterlode det når det lander her på adressen :)

Mvh

Reply to
darkdk