USB I/O-interface med SDK til Visual Basic ?

Jeg søger et USB I/O-interface som jeg kan styre, og aflæse, med noget
Visual Basic.

Er der nogen som har kenskab til noget ?

På forhånd tak.

Brian :ø)

Re: USB I/O-interface med SDK til Visual Basic ?

Velleman K8055
Det koster vist omkring 350-400 kr...

/Nygaard

Re: USB I/O-interface med SDK til Visual Basic ?

Tak for svar.

Jeg har i mellemtiden også fundet den Welleman og det ser nogenlunde ud. Jeg
har også fundet dette interface http://www.usbmicro.com/products.html som
ser meget smart ud.
Programeksemplerne er meget enkle, så det passer nok meget godt til mine
evner.

Hvis der, mod forventning, skulle være nogen som har prøvet ovenstående
kunne det være fint at høre lidt om det.

Brian :ø)

Re: USB I/O-interface med SDK til Visual Basic ?

Hvorfor, hvorfor, hvorfor Visual Basic? ;-)

--
| Christian Iversen       |  Speak to you soon. Love from Kenny. P.S.  |
| chrivers@iversen-net.dk |  My thumb hurts.                           |

Re: USB I/O-interface med SDK til Visual Basic ?

Hvorfor, hvorfor, hvorfor er der nogen der spiser take-away pizza, når man
kan spise en 10 retters menu på en fin fransk resturant???

Fordi man en gang imellem gerne vil være hurtig mæt, uden det koster en
formue...

/Nygaard

Re: USB I/O-interface med SDK til Visual Basic ?

    Og derved blir kunden glad, fordi problemet løses, og det gøres til en
brøkdel af prisen ;)

    Ja, VBA er en dejlig ting :)

--
VH
Lars Molnit

Fx. fordi det er billigere. Spørgsmålet er snarere, hvorfor spise på en
snusket restaurant, når man kan spise på en ren? ;-)

Hvorfor så ikke bruge et ordentligt redskab, der løser problemet lige så
hurtigt? :)

--
| Christian Iversen       |         Only one packet of niblies?        |
| chrivers@iversen-net.dk |                                            |

Re: USB I/O-interface med SDK til Visual Basic ?

Hvilket programeringssprog var det du mente var lige så nemt at gå til som
VB?
 - og det er selvfølgelig generelt, og ikke kun for folk, der har studeret
15 år på et eller andet universitet....

/Nygaard

Re: USB I/O-interface med SDK til Visual Basic ?
Hej Christian

Hvorfor ikke komme med svar istedet for at stille spørgsmål ?