USB I/O-interface med SDK til Visual Basic ?

Hej

Jeg søger et USB I/O-interface som jeg kan styre, og aflæse, med noget Visual Basic.

Er der nogen som har kenskab til noget ?

På forhånd tak.

Brian :ø)

Reply to
Brian Østergård

Velleman K8055 Det koster vist omkring 350-400 kr...

/Nygaard

Reply to
Nygaard

"Nygaard" skrev i en meddelelse news:436e1661$0$1850$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Hej

Tak for svar.

Jeg har i mellemtiden også fundet den Welleman og det ser nogenlunde ud. Jeg har også fundet dette interface

som ser meget smart ud. Programeksemplerne er meget enkle, så det passer nok meget godt til mine evner.

Hvis der, mod forventning, skulle være nogen som har prøvet ovenstående kunne det være fint at høre lidt om det.

Brian :ø)

Reply to
Brian Østergård

Hvorfor, hvorfor, hvorfor Visual Basic? ;-)

--
| Christian Iversen       |  Speak to you soon. Love from Kenny. P.S.  |
| chrivers@iversen-net.dk |  My thumb hurts.                           |

Hvorfor, hvorfor, hvorfor er der nogen der spiser take-away pizza, når man kan spise en 10 retters menu på en fin fransk resturant???

Fordi man en gang imellem gerne vil være hurtig mæt, uden det koster en formue...

/Nygaard

Reply to
Nygaard

Og derved blir kunden glad, fordi problemet løses, og det gøres til en brøkdel af prisen ;) Ja, VBA er en dejlig ting :)

--
VH
Lars Molnit

Fx. fordi det er billigere. Spørgsmålet er snarere, hvorfor spise på en snusket restaurant, når man kan spise på en ren? ;-)

Hvorfor så ikke bruge et ordentligt redskab, der løser problemet lige så hurtigt? :)

--
| Christian Iversen       |         Only one packet of niblies?        |
| chrivers@iversen-net.dk |                                            |

Hvilket programeringssprog var det du mente var lige så nemt at gå til som VB? - og det er selvfølgelig generelt, og ikke kun for folk, der har studeret

15 år på et eller andet universitet....

/Nygaard

Reply to
Nygaard

Hej Christian

Hvorfor ikke komme med svar istedet for at stille spørgsmål ?

Mvh Max

Reply to
Max