CD afspiller - motoren kører baglæns.

Noget forslag til hvad der er galt, motoren starter rigtig og men efter 1-2 sekunder kører den baglæns (jeg har målt og spændingen vendes til motoren). En gang imellem kan jeg være heldig at den starter og kører som den skal og alt virker ok. Dette problem er kommet efter at afspilleren har været sendt som fragt.

På forhånd tak Bent

Reply to
Bent

Hvis det ikke er fugt, er der det sandsynligvis noget i løbeværket/optikken som har forskubbet sig under transporten, så pickupén ikke kan finde lead inn sporet.

mvh JBH

Reply to
JBH

Men... derfor skal den da ikke køre baglæns? :-)

--
| Christian Iversen       |        Now, Africa, I hear you ask.        |
| chrivers@iversen-net.dk |                                            |

Laser defekt

Reply to
Christian P.

Kan det være en justering, elektrisk eller mekanisk når jeg en gang imellem kan være heldig at den starter og kører fint?

Bent

Reply to
Bent