universal multi trafo.

Jeg har lige demonteret mit hjemmekontor og monteret det igen,bare fordi
fruen i huset mente at der sku noget
frisk maling på væggen.
I den forbindelse opdagede jeg hvor meget lort jeg har
læsset ind bag mit hjørnebord de sidste 3-4 år.
Det der irriterede mig mest var at der er 5trafoer
der gløder svagt i mørket
1 til højttalerne 6V
1 til musen 5V
1 til printeren 18V
1 til routeren 9V
1 til telefonen 9V.alle DC
Mit spm.
Findes der ikke et eller andet smart så det hele kan kobles på den samme
trafo?
og hvis hvor kan den købes.
MVH OBH.

Re: universal multi trafo.
Hej Ole

samme

Nej, hvis du vil have noget fiksere må du nok regne med at skulle igang
selv med at lave en universal strømforsyning med en masse forskellige
udgange. Det er nemmere at lave en pæn trækasse med låg og så
smide dem alle sammen ned i den.

Ps: du er forøvrig heldig at du kun har 5 stk. hos mig ligger der
vidst dobbelt så mange :)

Mvh Max

Re: universal multi trafo.

Eg trur ikkje at du finn ein universaltrafo, den må du bygga sjølv. Eg har
eit brukbart alternativ:

Til dei fem uttaka du har nevnt, legg til PC(er), skjerm, eventuellt
loddebolt &.c og så legg du til 25 %..

Kjøp deg så nok innfelte stikkontakter, enkle!, og husk at PC og skjerm bør
vera jorda, alt anna (dobbeltisulert) kan (må?) vera utan jord, av praktiske
grunner.

Mål opp kva lengde det vil ta, og gå til ein elektroinstalatør og kjøp ein
kabelkanal og bokser + 2 endestykker. (Kvinner er svake for
aluminiumskanaler!)

I det eine endestykket monterer du ein apperatkontakt, (Hogg eit gamalt
power.)

I nedre kant av kanalen fester du ein gardinskinne med passa antal gliderer.
(Fortsett gjerne på veggen.) I kvar glider trer du inn ein nøkkelring.

Deretter borer du 2 nøkkelhull i botnen på kanalen. (Eg har ikkje funne bor
som lager nøkkelhull, men det kan sikkert løysast. )

Nå skal du montera det du har samla.
Kveila isaman overflødige ledninger saman med ein slik plastkrok som brukast
til gardiner, og heng att pent opp på nøkkelringane.

Sidan eg har noko av same problemet, bare større, så har eg tenkt meg denne
løysninga, grovt skisert.

Eg bruker same kanalen, og fester inn eit gamalt PCpower eller ein eller to
trafoer med likeretter og glattekondensatorer.

Eg lager eit passande antal print med LM317 eller ein SW.regulator. Eg
kapper opp frontplata i passande biter slik at eg kan få plass til kontakt,
potmeter, led og passande tekst. festehull for vinkelmontering av print.
Eventuellt panelinstrument.

Ek har foreløpig kome til at PHOENIX MSTB2,5/2 kan vera ein passande kontakt
saman med passande ektefelle.

Far vell til alle trafore!

Det er gratis å ønska!