Tiny webserver

Jeg er på udkik efter en lille batteri drevet webserver tingest:

Den skal indeholde en webserver der kan leveret rene html-sider
Den skal have ethernet interface.
Gerne have flash interface til websiderne - evt USB alternetivt en ftp
mulighed.

Nogle der har kendskab til noget sådant?

Det må gerne være et samle selv kit - men nok heller ikke mere 'gør det
selv' *S*

Mvh
Frank

Re: Tiny webserver
Hej!

Ain´t we all? ;-)

Du skal kigge på en løsning som hedder TINI. Søg tilbage i gruppen - vi har
diskuteret den før. Det er en lille linux-agtig sag med telnet/ftp/flash osv.
Kører TCP/IP og har 10/100Mbps ethernetstik...

Der skal sættes to prints sammen og så er den komplet. Koster ca. 1000,-

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: Tiny webserver

Hvad med Ethernut ?

 http://www.ethernut.de

Den har 100 Mbit Ethernet-interface, en god del I/O-porte,
indbygget RS485 og meget andet godt - jeg tror jeg har en til
overs, hvis du er interesseret..

Re: Tiny webserver
Hej!

Han svarer på mit indlæg, men han taler til Frank.

Han er igang med at sælge en webserver!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: Tiny webserver

Hmm.. Nu er jeg sqi bare slet ikke med..
er det bare fordi hans indlæg står under dit
du mener at det er dig han svarer eller hvad ?

Ok ! så er jeg med.. alt forladt :-)

HS

Re: Tiny webserver
Hej!

Sortér indlæggene efter tråd. Så vil du se, at han svarer mit indlæg og ikke
Franks.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: Tiny webserver

Du har ret, Kim - beklager !

At jeg skulle være " i gang med at sælge en webserver "
opfatter jeg en smule tendentiøst - jeg foreslår ham en
mulighed som jeg har haft glæde af, og tilbyder at se
efter om jeg har en til at ligge.
Duer den ikke eller er det for dyrt kan han jo lade være.

Prisen er ca. den samme som en TINI, som man så
godt må advokere for, bare man ikke tilbyder en....

Ellers var www.picoweb.net da værd at kigge på.
Den er da billig, afhængig af hvor meget serveren skal
kunne - og nej, jeg har ikke nogen.

Re: Tiny webserver
Hvad skulle du have for den ?

Peter