Stikforbindelser i headset

Jeg har en trådløs telefon, der bruger et headset, med en 2,5mm
minijack.
Jeg har fået fingrene i et lækkert headset til en prof. walkie, men
der er et dobbeltstik på.

Jeg vil så lodde et stik på, der passer til min telefon, men jeg ved
ikke hvordan stikket er forbundet.

Hvis jeg beskriver stikket:
spids - midt - bund, kan nogen så fortælle mig hvilken der skal bruges
til mikrofon og hvilken der skal bruges til højtaler?
Jeg går ud fra at "bund" er stel.

Er der i øvrigt nogen, der kan fortælle mig hvor man kan købe headsets
- altså ikke de dersens dinglenogen, der bruges på mobiltelefoner,
hvor højtaleren er en dup man putter i øret og mikrofonen dingler i
kablet. - med 2,5mm minijack?

mvh kmo

mvh kmo

Re: Stikforbindelser i headset

Det burde være ret let at måle... (mic på et billigt headset er højimpedant)

Hmm - logitech og gn netcom er to bud...

/Anders

Re: Stikforbindelser i headset

Hmmm...
Hvordan?

Jeg har kun set Logitech med 2 separate 3,5mm minijack.
Fra GN Netcom har jeg indtil nu kun set Blue Tooth.

mvh kmo

Re: Stikforbindelser i headset
højimpedant)

Fåes i hvert fald også til Siemens. Så mon ikke de også laver motorolas små
jacks?

Men de har dem nu også "med tråd"...

/A

Site Timeline