Spørgsmål om billederør

Hejsa.

Jeg har en spillemaskine indeholdende en 25" Kortek skærm. Billedrøret er
muligvis ved at være slidt, så jeg går og spekulerer på, hvor man kan få et
andet fra. Billedrøret hedder tilsyneladende PT01-201.

Jeg lurer på, om man bare kan tage et fra et tilfældigt 25" tv, men der er
formentlig forskel på opspænding osv. Er der også forskel på de elektriske
data og benforbindelserne? Jeg er ikke så stærk i tv teknik...

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Re: Spørgsmål om billederør
Hej!

Hvorfor tror du det er slidt? Hvad er symptomerne?

Du kan ikke tage et tilfældigt billedrør (selvom det passer fysisk), men det kan
sikkert godt lade sig gøre at finde eet som passer. Dog kender jeg ikke dette
billedrør. Har det ikke et 59xxxxxx nummer? 59 er cm-målet diagonalt...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: Spørgsmål om billederør

er
et

Det er svært at gøre det sorte sort og samtidig få resten til at lyse
ordentligt op. Dvs kontrasten er sløj.

er
elektriske
det kan
dette

Det ved jeg ikke. Jeg har endnu ikke haft det ude. Den sidder lidt dumt...

Rasmus

Site Timeline