SMS interface.

Hej i hytten

Er her nogen som har prøvet at bygge det sms-interface som blev bragt i
Elektor Electronics i januar og marts 2002 numrene.
Jeg tænker på erfaringer med det, er det godt eller skidt, eller er der et
alternativ. Jeg tænker også lidt på om der findes en billigere løsning.
Det skal hovedsageligt bruges til at styre varme i et sommerhus, måske også
til leg...

Mvh.
Manse

Re: SMS interface.
hej

jeg kiggede på det og besluttede derefter at købe et færdigt modul fra BD
Consult i Hobro.
http://www.bdconsult.com/uk/products.php?show=4

--
Venlig hilsen

Viggo
Re: SMS interface.

Hvad er prisen for sådan et ?

--
mvh/rg. Christian
Re: SMS interface.

--
Venlig hilsen

Viggo
Re: SMS interface.

Hmmm

Der blev den så hurtigt unteressant..!!!
Den i elektor kan man købe færdig til 179 ? +moms.

Mvh
Manse

Re: SMS interface.

Der skulle naturligvis stå 179 Euro..