SMDlodning af instrumentbrædt til bil

Jeg har et problem med instrumentbrædtet til min Volvo - det virker ikke.
Der er en løs forbindelse i, så hvis jeg vrider lidt i det, så starter det
op. Jeg har selv loddet lidt i det, med en alt for stor lodde kolbe, men fik
det faktisk til at virke - i ca 2 uger. Nu er problemet tilbage igen, men nu
kunne jeg godt tænkte mig at få det ordentlig loddet igennem, men har ikke
noget udstyr til det.

Så nu kommer det store spørgsmål. Hvor kan man komme ind fra gaden og få
gennemloddet et instrumentbrædt? Og helst i storkøbenhavn?

Mvh. Christian

Re: SMDlodning af instrumentbrædt til bil
Hej!

Den beskrivelse passer godt på min lejlighed ;-)

Du skal være velkommen til at kigge forbi Helsingør og få loddet det
ordentligt, og det skal ikke koste dig andet end en passende mængde Cola :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: SMDlodning af instrumentbrædt til bil

Hej Kim

Det lyder sgu' godt :-) Hvornår er konsultationen åben? Og har du et nummer
eller mailadresse jeg kan træffe på dig på?

Mvh. Christian

Re: SMDlodning af instrumentbrædt til bil
Hej!

Du kan maile mig på adressen i denne besked, den er gyldig :) Alternativt kan du
finde mit (mobil) nummer via dgs, krak etc.

Det ville passe mig bedst en hverdag efter 18.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: SMDlodning af instrumentbrædt til bil
Hej!

En lille update:

Fejlen var en manglende lodning på en modstandskreds i højre side af printet
(lige v. krystallet til den store kreds).

6 lodninger senere var ejeren glad :)

(Et nyt print koster iøvrigt knap 5k til sådan en Völle.)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (nu med Cola i køleskabet :))

Re: SMDlodning af instrumentbrædt til bil
Hej Kim

Det er fundet til de penge, køb 2 :)

Keep up the good work.

Re: SMDlodning af instrumentbrædt til bil
Hej!

Jep :)

Will do.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: SMDlodning af instrumentbrædt til bil

Nej, nej - du tager helt fejl :-D Et nyt instrument koster 6-7K PLUS moms.
Så skal Volvoværkstedet ha' lidt løn for at loade konfigurationen ud af det
gamle instrument og loade ind i det nye.......

Så en 8-9K har du lige sparet mig for - du skulle sgu' ha' haft meget mere
cola

Igen 1000 tak for hjælpen :-)

Mvh. En meget glad Christian

Re: SMDlodning af instrumentbrædt til bil
Hej!

Damn de ved godt hvad de vil have for tingene :-(

Nå, men du skal være velkommen til at droppe forsyninger af når det passer ;o)

:)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline