Fw: Diagram Pioneer Gm-x404 Audioforstærker til bil

----- Original Message ----- From: "Rasmus Schioldann" Newsgroups: dk.teknik.elektronik Sent: Thursday, February 05, 2004 9:31 PM Subject: Re: Diagram Pioneer Gm-x404 Audioforstærker til bil

> "Lars T. Thomsen" skrev i en meddelelse > news:bvrbtd$ins$ snipped-for-privacy@sunsite.dk... > > Hej Rasmus, > > > > > Hvor finder jeg ovenstående diagram ? > > > > Hvor finder vi det ovenstående problem? ;-) > Hovedprintet er knækket ved linieindgangene, den har jeg så repareret, men > der kommer stadig ingen lyd ud. Jeg sætter 1 khz ind og følger

printbanerne,

de løber ned i den anden ende hvor man styrer bas og hvor stort

inputsignal

man putter ind, men jeg synes jeg kan måle signal på de 2 indgange jeg

ikke

har brugt. Jeg har en formodning om at de lille print ikke får forsyning, > derfor kunne jeg godt tænke mig at se diagrammet. > > > > > > > > Hvor finder man i det hele taget diverse diagrammer til forskellige > > > apparater? Tv, video uden at skulle betale en formue for dem, og ikke > være > > > sikker på de dukker op...? > > > > Tjaa, køber dem hos nogen, som du har tillid til, eller ved at undgå, at > > købe diagrammerne uden at du øjeblikkeligt får dem i hånden!? > Kan jeg stole på dig?? Har du et sådan diagram liggende?? > > > > > Hilsen > > Lars > > > > > >
Reply to
Rasmus Schioldann