skifte ram

hvordan skiller man en Fujitsu siemens 7300t bærbar pc, så man kan sætte
mere ram i?

mvh Benny

Re: skifte ram

Muligt at du får et hurtigere svar ved at finde en dk.edb... gruppe. Der
fik jeg hjælp til en ASUS for kort tid siden.

Bo //

Re: skifte ram
Hej!

Der _har_ han allerede fået et brugbart svar så vidt jeg kan se... (i .baerbar).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

Re: skifte ram
de svar jeg fik, kan jeg desværre ikke bruge, det de skriver, passer ikke på
min model

mvh benny

sætte
.baerbar).

Re: skifte ram
Hej!

Heller ikke:

"Jo du vender bunden i vejret og skruer tre skruer løs som sidder i det
dæksel hvor blæserhullerne sidder. Så skubber du lidt bagud og løfter det
op. Så vil rammen kunne ses nedenunder. Husk at tage batteri ud inden du går
igang." ?

PS: Iøvrigt, skriv _under_ det du svarer på - den måde du bruger nu er ikke god
og ikke beregnet til usenet. Samtidigt kan du klippe overflødig tekst væk så du
kun har det med du rent faktisk svarer på.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

Re: skifte ram
Hej kim

nej desværre ikke...

mvh benny

ikke på
går
ikke god
så du

Re: skifte ram
Hej!

Ok.

Og skriv så venligst _under_ det du citerer. Læste du ikke min mini-guide?