Sammenkobling af wav-filer og lidt historie/jura.

Hej Alle.

BEMÆRK XPost og FUT!.

Primer:
Jeg har fået fat i en kopi af originalen af 'telefonsvareren', og kunne
egentlig godt tænke mig at lægge den tilgængeligt på nettet.

Den består af de 3 originale lydspor fra Selandia's telefonsvarer, hvor
telefonsvarerere var nærmest ukendt.

Min adkomst er fra min svigerfader, som dengang var ansat i Selandia, og
alle ansatte fik udleveret en kopi på bånd (altså spolebånd).

Spørgsmålet til elektronikfolket:
Kan vi pinpointe årstallet for de første telefonsvarere?

Jeg har også et 4. lydspor, da den simpelthen var så morsom, så den blev
udgivet på single (Kirsten Walther).

Spørgsmål til Juragruppen:
Vi er angiveligt tilbage i '60-erne, så overtræder jeg nogen opretshavslov
ved at lægge den tilgængeligt?

(Her tænker jeg på den kommercielle, men meget lidt sjove, version med
Kirsten Walther).

Og så det endelige spørgsmål til lyd-gruppen.

Jeg har rippet det til 3 (+1) wav filer, men de 3 første skal høres i
sammenhæng.

Da der er tale om 'førkrigslyd' vil jeg gerne lægge dem som en mp3 fil.

Hvordan gør jeg det (nemmest) - idet det er en eengangsforteelse ?

Stig Johansen

Re: Sammenkobling af wav-filer og lidt historie/jura.
Bemærk XPost.

Huskede lige at Svigermoderen nævnte Gunnar Nu, og uden at kunne høre dette:

http://www.youtube.com/watch?v=q4zD1sIeNPE

på min VM, taler jeg om selve *originalmaterialet*, som gav inspiration til
denne sekvens.

Stig Johansen

Site Timeline