Re: Færdselsloven - cykelstien eller kørebanen (Segway)

Og når jeg så fut'er, skulle jeg måske også poste i gruppen ;-)
Christen

 Byg selv en Segway, det kan ikke være så svært ;-)
http://www.circuitcellar.com/avr2006/winners/DE/AT3329.htm

Christen

Re: Færdselsloven - cykelstien eller kørebanen (Segway)
On 2 Feb., 10:58, "Christen Fihl"
<snip>

Hold da kE6%ft den er sej! - Pardon my french
SE5%dan en vil jeg da lave!

Jonas Jalling

Re: Re: Færdselsloven - cykelstien eller kørebanen (Segway)

Ved du om der nogen danske firmaer der handler med gyroer, som ikke koster
en trilliard?

Med venlig hilsen

Carsten

Site Timeline