RAM moduler til gammel pc

Hej med jer !

Er der ikke en af jer i Århus-området, der har nogle gamle ram-moduler
liggende
til en JUMBO MMX 133Mhz - noget med 4 X 32Mb eller 2 X 16MB

I så fald kan de vel afhentes meget billigt ?

Mvh KS

Re: RAM moduler til gammel pc

D-Ram ram skal opdateres for den ikke glemmer indholdet, det skal S-Ram dog
ikke...

Prøv evt en salgs gruppe for computere...

kasper

Re: RAM moduler til gammel pc
dog

som fx. dk.marked.privat.edb.intern....

/A

Re: RAM moduler til gammel pc

Til gengæld har jeg en masse andet PC skrammel, der snart ryger på
containerpladsen.

f.x. motherbards med K6 / 200 og masser af RAM, grafik, net o.s.v.
-hvis det kan interessere ?
Og ja, i nærheden af Århus

Bo //

Re: RAM moduler til gammel pc
ram-moduler
Ku' det tænkes der var 4 X 32 eller 2 X 16 Mb der kunne bruges - så vil jeg
da godt
rydde det væk for dig ?

Mvh KS

Re: RAM moduler til gammel pc

nej, det er der ikke.

Bo //

Re: RAM moduler til gammel pc

Snakker vi EDO-RAM eller?

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Re: RAM moduler til gammel pc
Hvordn ser man det ?

Re: RAM moduler til gammel pc

Man kigger i manualen...

Men uanset hvad, så hører det ikke til i dk.teknik.elektronik

Jesper G. Poulsen

Re: RAM moduler til gammel pc

Glem det. KS er en mand du ikke kan nå, for ham gælder hverken netikette
eller fundatser. Derfor er han i "plonkefiltret".

Re: RAM moduler til gammel pc

Jeg tænkte lidt på at skrive noget igen, men nej jeg gider
ikke kommentere dine uddydelser !

Mvh KS

Re: RAM moduler til gammel pc

Okay... :-/