Proteus VSM

Er der nogen af jer der kender til VSM Moduler (til Labcenters Proteus
ISIS/VSM) der kan emulere Intels 8255 / 82C55 I/O Port kreds ? Hvor kan man
evt. hente disse moduler (DLL filer) ?
Kender I til andre moduler man kan hente på nettet til VSM ?
Og jo jeg ved godt jeg kan kode modulerne selv i C++, men synes ærligt taget
ikke jeg gider opfinde hjulet igen :) og C++ er ikke min stærke side :)

Re: Proteus VSM
Hey

Du kunne kigge dig lidt om på sonsivri.com ..

Kasper

man
taget

Re: Proteus VSM
Takker mega mange gange for det link...der var oceaner
af fede sager at hente der :)
Dog ikke et 8255/82C55 modul... men hvad
der var ideer til at designe sit eget på nem vis :)

Mvh
Jan