Pokal.....

Jeg ved det er MEGET OT, men har bru for hjælp på dette spørgsmål, og ved
ikke hvilken gruppe jeg ellers skulle spørge i. Guide mig endelig videre
hvis jeg er gal på den...

Er der nogen i den kemiske eller sundhedsvidenskabelige faggruppe der kan
sige noget om sundhedsfaren ved at drikke af en pokal der er lavet af noget
tin, aluminium eller chrom legering? Pokalen vil sandsynligvis blive vasket
grundigt inden brug, men spørgsmålet er om det er nok?

Re: Pokal.....
Prøv at spørge i:

dk.videnskab eller swnet.sci.kemi

Ellers prøv at søge på "science" på din newsserver.

Vh.

René Kirstein

noget
vasket

Re: Pokal.....

Det er ok hvis ellers metallet er rent. Hvis der fx. er bly blandet sammen
med tinnet så er den jo gal. Men eller nej, det er ok.

--
Vh. Peter Andersen

Site Timeline