Pickit express

Hej gruppe.

Kan man brænde "løse" pic´er med Pickit2 Debug Express? Eller er den kun til
in-cirquit?
Eller skal man bare have en adapter?
--
MVH.
Finni

Re: Pickit express

Ja og nej :-)

DV164121 består af

PG164120 usb programmer
og
DM164120-2 demo print som jo er smd monteret

Så mon ikke det er en DV164120 du skal have ?

Men så er der ingen Debug funktion. Dette er ikke sikker på prøv selv at se
her
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId14%06&dDocName=en027813

Mvh
Lars G

Re: Pickit express

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId14%06&dDocName=en027813
Tak for svaret.
Jeg har kigget websiden men kan ikke gennemskue det.
Ser lige om der kommer flere svar, ellers må jeg ringe til dem.

--
MVH.
Finni

Re: Pickit express

Hej ..
begge pickit 2 kan kun brande in-circuit..
forøvrigt kan begge pickit 2 debugge da de er ens
grunden til at der er to typer er det lille demoprint der
medfølger.
det er nemlig så at det lille print har en pic16f690 som ikke har mulighed
for at blive debugget..
Finni jeg mener at du har mit tellefon nummer og du er
du er velkommen til at ringe til mig..
m.v.h oz1lqb / Claus

Re: Pickit express

Hej Claus.
Nej jeg har desværre ikke dit nummer.
Men det kan du evt. maile til mig.
For jeg vil gerne have nogle råd fra dig.
--
MVH.
Finni

Re: Pickit express

Altså på den ene print sider der en sokel så.......  ?

Men den virker fint for mig (PIC12F675) :-) som en "sokel" programmer.

Det ser altså ud til at den godt kan se linket
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId14%06&dDocName=en027813

der skal blot investeres i 2 ekstra print. Dette har jeg dog ikke prøvet.

Mvh
Lars

Re: Pickit express

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId14%06&dDocName=en027813
Hej Lars.
jeg har måske har udtrykt mig en smule kryptisk.
det jeg mener er at skal du debugge en pic16f690 skal du købe et lille icd
print
som indeholder en special version af  sin egen pic16f690 hvor der er
"Xtra"ben på til debugging
og det jeg mener med "kun" at kunne in-circuit er at der er ingen sokkel på
pickit 2 så man skal selv lave / købe et lille print med en sokkel på..
men jeg mener at det er et knald godt prodrukt til en pris der er til at
betale..
m.v.h oz1lqb / Claus

Re: Pickit express

Det fik du da svar på, endda indtil flere gange, i den tråd du oprettede
07-03-2008
Tvivler du stadig på de svar du fik?

Site Timeline