Opdatering - Printfremstilling og QSOP.

Hep,

tråden her:

kan afsluttes med et: mjaeeeeeee, mest hældende til nej, det er ikke
muligt at benytte laser-printer-inkjet-papir metoden til QSOP, uMAX og
andre små sataner. :-/

Så ved vi allesammen det :-)

.. og jeg vil så lede efter andre muligheder for at få lavet et par små
adapterprint til QSOP/uMAX ;-)

--
-jens

Re: Opdatering - Printfremstilling og QSOP.
Hej Jens

Nej det er jo småtingsafdelingen vi har her, fotoprint er nok mere
velegnet til den slags.

Men det er dejligt at du melder tilbage, så er vi alle blevet
lidt klogere.

Mvh Max

Re: Opdatering - Printfremstilling og QSOP.

Det ser det ud til :)

Det var da godt :-)

Hvad skete der forøvrigt med din fine (online) print-med-laserprinter
artikel?

--
-jens

Re: Opdatering - Printfremstilling og QSOP.
Hej Jens

Den ligger her http://www.sandcastle.dk/Artikler/Printfremstilling.pdf

og billeder af printene ligger her http://www.sandcastle.dk/index.htm

Mvh Max

Re: Opdatering - Printfremstilling og QSOP.
Hej Max

Fine billeder på din hjemmeside, men hvilket program bruger du
til at tegne din 3D konstruktioner i ?

--
..
Med venlig hilsen

Henrik S. Christiansen

Re: Opdatering - Printfremstilling og QSOP.
Hej Henrik

Tak for roserne, og jeg tegner i AutoCAD 2000.

Mvh Max

Re: Opdatering - Printfremstilling og QSOP.

Hvor i landet er du?.... Jeg vil da gerne gøre et forsøg på fotoprint, hvis
det er..

Hvis du er i det nordjyske kan du smide en mail: peter@@naeslund.dk ( fjern
det overskydende @ )

/peter