Ni-Mh celler, special længde m. loddeflige.

Jeg har åbnet en såkaldt accupack til en transportabel! DVD-afspiller.

Der er 7 celler (ialt 8,4 V, 2400mAh) diameter: 14,5~15mm (AA-størrelse) længde: 65~67mm (Længere end AA)

Jeg har søgt hos: batterier.dk, billigebatterier.dk, elkuglen.dk, batteribyen.dk, Eurobatteries.com

Men kan ikke lige finde rette længde, skulle der ske noget ved at indsætte 'alm.' AA-størrelse med loddeflige. De yder vel ligegodt, om de er kortere/længere, når de bare er Ni-Mh 1,2V

2400mAh.

Forslag ?

-Bo Andersen-

Reply to
Bo Andersen

Du ringer til batterier.dk i morgen. -så finder de en løsning på Din opgave...

Mvh Morten

Reply to
Morten

Men borset fra det, så sæt du roligt alm. AA NiMH i, de er sikkert også billigere og med mindre det er en specielt god afspiller er det jo begrænset hvad det kan betale sig at ofre på den. Dog synes batterierne at "slides" hurtigere jo tættere kapacitet pr. volumen. Men det er dog også stærkt afhængig af kvalitet (fabrikant).

Mvh Morten

Reply to
Morten