Mere hjælp til at skaffe MIC502BN kreds....

Jeg har spurgt på adresser før men prøver lige igen...

Har prøvet med personlig kontakt om fremskaffelse hos RC, Brink, Farnell,
Micrel, PC Elektronik Dk, futureelectronics.....

Ingen kan hjælpe mig :(

Måske du kan ???

Re: Mere hjælp til at skaffe MIC502BN kreds....

Muligvis.
Farnell har den på lager:
Lager NR. 3999798
Pris: 20,15 Kr. + moms pr stk.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Mvh
Gert K.

[...]

Du kan også prøve C88: www.c88.dk/graphics/html/center1.html

De er vist eksperter i amerikanske halvledere.

Mvh
Gert K.

Re: Mere hjælp til at skaffe MIC502BN kreds....
Takker - jeg prøver de nye forslag !

Ang. Farnell vil de kun sælge i mængder på minimum 50+ !!

Site Timeline