mangler "styreprint" til phillips 28"

hejsa, jeg har købt en phillips pw5406 hvor fjernbetjeningen ikke virker
mere, problemer er bare at det ikke er fjernbetjeningen der er død men selve
fjernsynet..

Fjernsynet har været til rep og sælgeren sagde at det ikke kunne betale sig
at lave fordi det var en mikroprocessor der var død, har haft den åben og
det drejer sig om en SAA5761 (liller fætter med 100 ben) så den kan det vist
ikke betale sig at forsøge at skifte :c(

Så er der nogen der ved hvor man kan finde et nyt "Small Signal Panel (SSP)
or SSB (Small Signal Board) - part No. 3139 178 6780" gerne bugt.

Det skal lige siges at den kan betjenes på knapperne på selve tv'et men så
kører den kun 4/3 hele tiden...

/flemming ebbesen

Re: mangler "styreprint" til phillips 28"
Hej!

Kendt problem.

Well, kredsen koster, hold fast, 467,- +moms hos Telmo og den er besværlig at
skifte. Det lykkedes mig uden SMD-grej, men jeg forsøger næppe igen :o)

Vil ihvertfald ikke anbefale det til en ikke-øvet...

Glem det, Philips gider åbenbart ikke have besværet med det og du kan meget vel
få fat på et andet brugt print hvor den samme fejl e.lign. vil dukke op :(

Det kan dog laves for 800,- +moms hos Rosenmeier hvis du kender een som har
firma (de laver det vist ikke for private)...

Normalt plejer de dog at låse alt betjening, men den fordømte painter-ic kan
fejle alt muligt :-(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline