mangler transiator

Jeg mangler en IRF740 og en 2sk2391 skulle i ligge med en af dem hører jeg gerne fra jer

Poul Erik

Reply to
Poul Erik Thomsen

Poul Erik Thomsen skriver:

Du får ikke meget ud af at handle her.

Prøv den tilhørende dk.marked.pivat.elektronikloesdele+maalegrej.

Du gør det forkert.

Det korrekte ville være, at indrykke en annonce med emnet "K: Transistorer [Postnummer By]" i news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej hvilket jeg håber du vil gøre istedet :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

tak for linket poul erik