LM358=>LM2902/LM324

Kan jeg uden videre erstatte min LM358 med LM2902/LM324?

Databladende antyder de er ens bortset fra antallet af opamps.

Jeg skal bruge 4 seperate udgange der hverisær går ON ved hver sin spænding,
istedet for de to jeg har nu.
Spørgsmålet er om der er noget jeg har overset i min sammenligning af de to
komponenter. Der er ikke noget krav om frekvens en slavestump ikke kan
overholde.

Umiddelbart vil jeg påstå stumperne kan byttes som det passer mig(med
behørig opmærksomhed på benforb.) men er det nu også rigtigt?

Henrik

Re: LM358=>LM2902/LM324

Med forbehold for benforbindelser - ja

Og pas især på forsyningen "den vender forkert"

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Site Timeline