LM317

Er der nogle som er klar over hvilken spænding man får ud af en LM317 hvis
man forsyner den med 12V og laver forstærkningen uendlig?

På forhånd tak.

Re: LM317
Hej!

Indgangespændingen skal være min. 2.5V over din outputspænding. Du er godt klar
over, at det er en spændingsregulator ikke?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: LM317

lige okring 10,5v, mener det er teoretisk 10,8v men jeg måler 10.5 på mine
LM317

Re: LM317
Siger mange tak. Har fået svar på mine spørsmål.

"Er godt klar over det er en spændings regulator."

Re: LM317
Hej!

Sorry, jeg læste dit indlæg _lidt_ for hurtigt!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: LM317
says...

Say what?

I det oprindelige indlæg står der da intet om spændingsregulator.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Re: LM317
Hej jesper

Hvad betyder LM317 så ???

Mvh Max

Re: LM317
Hej!

Mit svar skyldtes iøvrigt at jeg troede manden troede, at han sad med en opamp,
og så fik jeg læst det som om, han ville forstærke spændingen over
rail-spændingen...

Go figure! Jeg læste hans indlæg igen og fik røde ører ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: LM317