Kode for fejl Aeg Vaskemaskine

Er der en der kan hjælpe mig med hvad fejlkode E40 betyder for en AEG
vaskemaskine model:72630 ?
Alle andre koder har jeg fundet bare ikke E40.

Mv.
Torben

Re: Kode for fejl Aeg Vaskemaskine

Prøv google:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=error+e40+aeg+72630+&meta =

Mvh Ole

Re: Kode for fejl Aeg Vaskemaskine

Takker mange gange

Re: Kode for fejl Aeg Vaskemaskine

spørg i dk.teknik.el

Bo //

Re: Kode for fejl Aeg Vaskemaskine

Hehe, er der slet ingen, der vil smide den åbenlyse "Fejl 40" i hovedet på
Torben :)

Re: Kode for fejl Aeg Vaskemaskine

Er det "Fejl40" som vi kender indenfor computerbranchen  som du hentyder til
;-)

Indenfor AEG vaskemaskiner er det en defekt lågekontakt. Ofte er det
forbindelsen til PTC  skiven som svigter i disse lågekontakter.Man kan
forsigtigt adskille lågekontakten og blankslibe metalfladerne som vender ind
mod PTC skiven, så der er elektrisk forbindelse igen. Der er vist i øvrigt
hele 2 PTC skiver samt en trækspole i lågelåsemekanismen i omtalte maskine.

mvh
JBH

Re: Kode for fejl Aeg Vaskemaskine

Mange tak

Re: Kode for fejl Aeg Vaskemaskine

Ja :)

Det lyder til at være mere avanceret end absolut nødvendigt :)

Site Timeline