KIKUSUI COS6100 100MHz defekt scop

Har subject på hånden, men både x og y afbøjning mangler. højspænding ok.
Det er et lækkert 5 kanals scop. Spørgsmål: kan det betale sig at rode med
fejlfinding/rep? Nogen der kender det og evt. har manual/diagram?
pft.
Erik

Re: KIKUSUI COS6100 100MHz defekt scop
Hej!

Lyder da fint som et projekt :)

Betale sig? Er det da billigere at købe et virkende 100MHz skop eller hvordan?
;o)

Det er der vel. Men hvorfor går du ikke igang med alm. fejlfinding? Du har vel
et multimeter?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: KIKUSUI COS6100 100MHz defekt scop

hvordan? ;o)
vel
Jo vist har jeg det meste af målegrej, men det ville være lidt nemmere med
et diagram. Pyt jeg hopper sku på det, så må vi se om nogen her skulle komme
ud af busken med lidt info.
Erik

Re: KIKUSUI COS6100 100MHz defekt scop
Hej!

Ah ok, du har det ikke stående endnu - så giver det mere mening. Anyway, hvis
det er relativt billigt ville jeg hoppe på... Det kan da umuligt give andet end
erfaring og evt. et godt skop hvis du er mere heldig :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline