kan en HA17384PS erstattes med en UC3842?

kan en HA17384PS erstattes med en UC3842?

Jeg er ved at kigge på en 17" Fujitsu Siemens skærm, som kun starter op hver
20'ende gang man forsøger tænde for den.

Har prøvet at skifte lytter omkring HA17384 PSU kredsen. Uden held.

Har i andre ideer?

mvh BS

---
Re: kan en HA17384PS erstattes med en UC3842?

Ja.
Ja. Formentlig en eller flere højohmede modstande afbrudt/vokset.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: kan en HA17384PS erstattes med en UC3842?

Tak for det. Jeg vil lede med lys og lygte.....
mvh BS

---
Re: kan en HA17384PS erstattes med en UC3842?

et multimeter eller oscilloscop virker nok bedre...

 - patrick

Site Timeline