Hvor kan man købe en SED1330F

Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et sted hvor man kan købe en SED1330F evt en SEF1335F. På forhånd tak.

Kent

Reply to
Kent Damgaard

Fundet vha Google....

Anders

købe

Reply to
anders

Hej. De er desværre udsolgte og kommer ikke igen. Er der andre der kan hjælpe mig.

Kent

Reply to
Kent Damgaard

Hej Kent

Ja, det er ikke gået op for Brinck at en hjemmeside der ikke er opdateret er ringere end ingen hjemmeside.

Prøv evt. at kikke på

Kan jeg godt klare. Men 3-4uger og 650 kroner kan vel afskrække dig.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Mit motto: Let`s fix it!

købe

Ja det gør det. Synes det lyder lidt dyrt. Jeg må prøve at lede videre.

Mvh Kent

Reply to
Kent Damgaard