Installationsvejledning til Cark91 + Basic Mute Advanced.

Har købt et Cark91, men har desværre ikke monteringsvejledningen.
Er der nogen der kan hjælpe med en monteringsvejledning?
Det jeg specifikt mangler er hvad der skal til hvad i det 6-polede stik.
Rød og Sort giver sig selv, men hvad med Gul, Blå og Grøn?

Har endvidere omtalte BasicMuteAdvanced.
Der er tale om en box, der gør at højttalerne til anlægget i bilen også
bruges til telefonen.
Kan den uden risiko tilsluttes mit anlæg på 4x45W?

FUT til dk.teknik.telefoni.mobil

--
mvh Uffe

Re: Installationsvejledning til Cark91 + Basic Mute Advanced.
On Sat, 18 Feb 2006 22:24:40 +0100, "Uffe Bærentsen"

Utroligt hvad google kan http://www.skyynet.de/fse_cark91.pdf

Re: Installationsvejledning til Cark91 + Basic Mute Advanced.

"Uffe Bærentsen"

Kan du bruge dette her ?
http://nmt.btv.ru/nokia/CARK-91/inst91.pdf

--