Hvor finder jeg sådan en microswitch ?

Hejsa Alle

Hvor finder jeg sådan en her:

http://g.1asphost.com/billeder/dip1.jpg
http://g.1asphost.com/billeder/dip2.jpg

Håber at der er en der kan hjælpe....

Som i kan se så er den dims der trykker ned helt hoppet ud :o/

Mvh
Morten

Re: Hvor finder jeg sådan en microswitch ?

Max trafik for denne side opnået.....

Re: Hvor finder jeg sådan en microswitch ?

http://starchild.dk/temp/dip1.jpg
http://starchild.dk/temp/dip2.jpg

Re: Hvor finder jeg sådan en microswitch ?
Hej Morten

Ingen hint's om hvad fabrikat det er ?

Eller evt. hvor det kommer fra ?

Mvh Max

Re: Hvor finder jeg sådan en microswitch ?

Nej sorry, der står INTET på den !!
Den kommer fra motorstyringen på min Golf GTI, men vil hellere skifte den
ene end at købe et sæt med ledninger til over 350kr når man normalt kan købe
dem alene til en 50'er !!

Mvh
Morten

Re: Hvor finder jeg sådan en microswitch ?

Hvor henne i styringen ?

Re: Hvor finder jeg sådan en microswitch ?

Det er den der måler at mit gasspjælp er lukket, hehe så nu går den 2000rpm
i tomgang hehehe..

Mvh
Morten

Re: Hvor finder jeg sådan en microswitch ?
Hej Juel

2000rpm

Har du råd til sådan en benzinsluger, ja så har du også råd
til at købe en ny kontakt hos huggeren :)

Mvh Max

Re: Hvor finder jeg sådan en microswitch ?

Ja jeg har råd, intet problem der, men det betyder ikke at jeg ikke gerne
vil spare 300,- !! og huggeren har ingen biler stående med de motor modeller
der har den nævnte switch i :o/

Hov kan se der står 2709 på den også...

Site Timeline