Hvilket stik er dette?

Jeg var så letsindig at jeg i et svagt øjeblik købte en flok
strømforsyninger til nogle Dell bærbare.
Nu er problemer så bare at der ikke fulgte netledning med og jeg opdagede at
det tilsynladende
ikke er et helt almindelig stik til 220v der er i strømforsyningerne.

Det er sådan en fyr her:
<
http://www.jahoni.dk/psu.jpg

Og ledningen skal passe hertil:
<
http://www.jahoni.dk/psu2.jpg

Hvad siger de ærede medlemmer af gruppen? ;o)

Nogen der er interesseret i at overtage dem? ;o))

--
mvh Jan Hougaard
Bemærk spamfilter ved email.

Det er ikke usandsynligt, er det fordi du mangler en Dell strømforsyning?

Jeg har sikker den du mangler.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvilket stik er dette?

Jeg mangler ikke selv nogen, men fik et "godt tilbud"
Det vidste sig dog hurtigt at det ikke var så godt endda ;o)

--
mvh Jan Hougaard
Bemærk spamfilter ved email.
Re: Hvilket stik er dette?

Ok, hvis du ikke vil aftage en af mine strømforsyninger, så vil jeg altså
heller ikke aftage nogen af dig ;-P

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvilket stik er dette?

At du skal læse tråden "strømstik" fra fredag eftermiddag.....

Det må være ovre i dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej (hvor
man så også husker at oplyse hvor man bor:-)

Re: Hvilket stik er dette?

Det kunne ligne den type nedstik, der anvendes i Schweiz. Det kan være, at
du kan finde nogle færdigkoktionerede stik, der passer.
Karsten H. (7870)
Re: Hvilket stik er dette?

Det er jo den slags der sker :-)

Der er en anden ting med de der Dell ting.
Stikket til den bærbare har 3 connections, så PSU starter ikke bare lige :-(

Om jeg er æret eller ej, vil jeg overlade til andre at tage stilling til ;-)

Men stikket er fra venstre mod højre på billedet

Nul
Jord
Fase

--
mvh Uffe

Re: Hvilket stik er dette?

Heller ikke hvis den forbindes som du beskriver herunder eller mener du det
lille runde
stik der skal i den bærbare?

Det var også hvad min elektrikker kom frem til.
Men han havde desværre lige stik der passede dertil.

--
mvh Jan Hougaard
Bemærk spamfilter ved email.
Re: Hvilket stik er dette?

PSU starter ikke korrekt op hvis den ikke er forbundet til laptop.
Det er afprøvet og jeg troede et godt stykke hen ad vejen at jeg havde en
defekt PSU.

Jeg har også kun set det ved Dell.

--
mvh Uffe