Hvilket stik er dette?

Hej

Jeg var så letsindig at jeg i et svagt øjeblik købte en flok strømforsyninger til nogle Dell bærbare. Nu er problemer så bare at der ikke fulgte netledning med og jeg opdagede at det tilsynladende ikke er et helt almindelig stik til 220v der er i strømforsyningerne.

Det er sådan en fyr her:

Og ledningen skal passe hertil:

Hvad siger de ærede medlemmer af gruppen? ;o)

Nogen der er interesseret i at overtage dem? ;o))

--
mvh Jan Hougaard
Bemærk spamfilter ved email.

Det er ikke usandsynligt, er det fordi du mangler en Dell strømforsyning?

Jeg har sikker den du mangler.

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Jeg mangler ikke selv nogen, men fik et "godt tilbud" Det vidste sig dog hurtigt at det ikke var så godt endda ;o)

--
mvh Jan Hougaard
Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.
Reply to
Jan Hougaard

Ok, hvis du ikke vil aftage en af mine strømforsyninger, så vil jeg altså heller ikke aftage nogen af dig ;-P

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Jan Hougaard skriver:

At du skal læse tråden "strømstik" fra fredag eftermiddag.....

Det må være ovre i dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej (hvor man så også husker at oplyse hvor man bor:-)

"Jan Hougaard" skrev i en meddelelse news:479afa44$0$90262$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Det kunne ligne den type nedstik, der anvendes i Schweiz. Det kan være, at du kan finde nogle færdigkoktionerede stik, der passer.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

"Jan Hougaard" skrev i en meddelelse news:479afa44$0$90262$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Det er jo den slags der sker :-)

Der er en anden ting med de der Dell ting. Stikket til den bærbare har 3 connections, så PSU starter ikke bare lige :-(

Om jeg er æret eller ej, vil jeg overlade til andre at tage stilling til ;-)

Men stikket er fra venstre mod højre på billedet

Nul Jord Fase

--
mvh Uffe
Reply to

"Uffe Bærentsen" skrev i meddelelsen ...

Heller ikke hvis den forbindes som du beskriver herunder eller mener du det lille runde stik der skal i den bærbare?

Det var også hvad min elektrikker kom frem til. Men han havde desværre lige stik der passede dertil.

--
mvh Jan Hougaard
Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.
Reply to
Jan Hougaard

"Jan Hougaard" skrev i en meddelelse news:479b3afb$0$90272$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

PSU starter ikke korrekt op hvis den ikke er forbundet til laptop. Det er afprøvet og jeg troede et godt stykke hen ad vejen at jeg havde en defekt PSU.

Jeg har også kun set det ved Dell.

--
mvh Uffe
Reply to