Hvad hedder vippekontakten?

Hej, jeg søger en vippekontakt som kan følgende:

2 vippe positioner
4 ben (A,B,C,D)

Ved position 1:
A-B   Ben A+B er forbundet
C D   Ben C+D er ikke forbundet

Ved position 2:
A B   Ben A+B er ikke forbundet
C-D   Ben C+D er forbundet

Jeg har kigget på
http://elektronik-lavpris.dk/index.php?cPath57%88_5791_6840&language=wp
men jeg synes ikke jeg kan finde en vippekontakt som kan det jeg kræver.

Kan i hjælpe?

Mvh Kim

Re: Hvad hedder vippekontakten?

Du har brug for en 2 polet vippeomskifter.

Den ene pol bruger du til A+B og den anden til C+D

Hvor meget strøm skal den kunne bære?

Ellers ligner den her nu meget det du søger:
http://elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_id97%845&language=wp

Re: Hvad hedder vippekontakten?

Ok, det ser ud som den kan det jeg søger.
Den skal trække ~5A på den ene pol og ~10mA på den anden.
Begge 12V.

Jeg ser om jeg kan finde en "2polet on-on" vippekontakt som passer i
designet.

Mange tak for hjælpen!

Mvh Kim

Site Timeline