Hvad hedder vippekontakten?

Hej, jeg søger en vippekontakt som kan følgende:

2 vippe positioner 4 ben (A,B,C,D)

Ved position 1: A-B Ben A+B er forbundet C D Ben C+D er ikke forbundet

Ved position 2: A B Ben A+B er ikke forbundet C-D Ben C+D er forbundet

Jeg har kigget på

men jeg synes ikke jeg kan finde en vippekontakt som kan det jeg kræver.

Kan i hjælpe?

Mvh Kim

Reply to
KimT

KimT skriver:

Du har brug for en 2 polet vippeomskifter.

Den ene pol bruger du til A+B og den anden til C+D

Hvor meget strøm skal den kunne bære?

Ellers ligner den her nu meget det du søger:

Ok, det ser ud som den kan det jeg søger. Den skal trække ~5A på den ene pol og ~10mA på den anden. Begge 12V.

Jeg ser om jeg kan finde en "2polet on-on" vippekontakt som passer i designet.

Mange tak for hjælpen!

Mvh Kim

Reply to
KimT