Hjælp, til valg af "antenne" forstærker

hej NG

Har fået Stofa kabel TV ind i huset, afsluttet i F-connector (63 dBm i flg. stofa))

Signalet skal fordeles på 3 etager med henholdsvis 1 , 2 og 2 udtag med triax TD260 slutdåser. Der er et kabel fra kælderen, hvor signalet kommer ind, til hver etage og en fordeler på de to etager.

Hvilken forstærker skal jeg vælge ? Kan jeg få noget med 3 udgange ?

--
Venlig hilsen

Viggo
Reply to
VIP

63dBm? Så skal du nok bruge et dæmpeled. 63dBm er 2kW!

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

Det var en slå fejl, det rigtige må være 63dBµV :-)

-- Venlig hilsen

Viggo

"Bo Braendstrup" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@oersted.dtu.dk...

flg.

Reply to
VIP

Hvilken fordeler ? Er det muligt at skifte kablerne så du får alle 5 udtag samlet ?

Jeg gik i en lokal antenne/tv/radio butik. Der købte jeg en fordeler med 8 udgange. Min forstærker havde i forvejen 2 udgange og den ene af dem er så splittet ud i 8. Den kostede vist et par hundrede.

Men jeg kiggede lige på triax.dk - der har de umiddelbart kun nogen med 1 eller 2 udtag. Så det kunne se ud som om den nemme løsning var en med en udgang og så en fordeler til de 3 du skal bruge.

/A

Reply to
anders majland