Hjælp til rep: Beocord 8004 kan ikke spole frem

Hej NG!
Jeg kigger her på en kammis Beocord 8004 som ikke kan spole frem. Det lyder
som om den glider eller takker over i et eller andet. Er det en rem der er
for slap?
Jeg har lige taget et billede af løbeværket:
http://medlem.jubii.dk/dergolf/beorem.jpg
Er det mon den rem nederst på billedet jeg skal skifte? Jeg synes egentlig
íkke at den er slap. Men...
Eller er eller det noget helt andet som skaber denne fejl?
mvh Mic

Re: Hjælp til rep: Beocord 8004 kan ikke spole frem

lyder
Måske der er hjælp her:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category31%197&item38%74361810&rd=1

Mvh, Leif

Re: Hjælp til rep: Beocord 8004 kan ikke spole frem

lyder

Nogle gange er det rundremmen, men ofte er det de 2 små mellemhjul der er
dårlige, prøv at rense dem.

Udskiftning af disse er bestemt også muligt, men jeg vil ikke anbefale alle
og enhver at gøre det selv.

Jeg synes da egentlig at det er meget nemt, men jeg har jo selv også gjordt
det de sidste 19år.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hjælp til rep: Beocord 8004 kan ikke spole frem
Hej.

Har en gl. beocord stående, hvor løbeværket er stået af.

Sender den gerne (løbeværket) til reservedel for porto: 33kr. som brev. og
45kr. som pakke.

PH