Hjælp til rep. - Beocenter 2200 - den ene udgang spiller ikke særlig højt

Hej NG!
Jeg har fået en Beocenter 2200 forærende. Den ene udgang spiller ikke særlig
højt. Man kan lige ane lidt musik i den.
Den anden kanal er OK.  Jeg har fået skilled apparatet ad.
Er der nogen typiske fejl på den her model som kan hjælpe mig på vej?
Kan man stadig købe reservedele til denne prunktstykke? Jeg mangler en rem
til båndspilleren.
mvh Michael

---