hjælp til lodning af USB stik på print.. Århus

Jeg har en maxtor one touck der er røget på gulvet.
Den starte fint op, men vil ikke overføre data.. jeg har skidt den ad og kan
se at der er lodning der er knækket(håber bare det er det) - det lodde grej
jeg har (husmands sættet) er for voldsomt, hvorfor jeg håber der er en
venlig sjæl omkring Århus der vil hjælpe mig med at fixe den lodning...
estimeret tid 5 min..
Jeg er villig til at fixe vedkommende op med et par kolde øl eller sodavand
hvis man er mere til det :-)

Skriv gerne på mail til mig.. og husk at fjerne noget fra mail adressen...

Mvh

Simon

Re: hjælp til lodning af USB stik p å print.. Århus

Jeg holder meget af øl, men desværre er jeg i bil. Jeg bor ca 25 km syd
for omtalte storby, men det lader sig vel løse. Mandag ?

Bo //

Re: hjælp til lodning af USB stik på print.. Århus

og

Re: hjælp til lodning af USB stik på print.. Århus

Mandag vil være fint.. .. cliche.dk har dog problemer med deres mail
levering, hvorfor jeg ikke modtager mails pt... men hvis du mailer på
"simon.schroeder at gmail punktum com" eller  ringer på 61664628 kan vi lige
aftale nærmere...

Mvh

Simon

Re: hjælp til lodning af USB stik p å print.. Århus

Ach, det nåede vi ikke i dag. Og resten af ugen er jeg på kundebesøg
rundt om i landet. Vil andre hjælpe, eller kan det vente ?

Bo //

Re: hjælp til lodning af USB stik på print.. Århus

kan
grej

Jeg tror nærmere, at det er printbanen, der er røget af printet og dermed
knækket. Det har jeg set mange gange.

Claus

Re: hjælp til lodning af USB stik på print.. Århus

Jep, men det håber vi jo ikke.....jeg kan dog se at der stadig sidder
loddetin på printet og "bruddet" sidder 1-2 mm over printet..

Site Timeline