Hjælp : Hvilken knap er dette og hvor kan den evt k øbes ?

Jeg håber der er nogle her der kan fortælle mig hvad dette er for en kn
ap, jeg så blive brugt til et projekt på nettet.
Udvikleren svare desværre ikke på det.
Den minder om dreje hjulet på en iPod.
Så har bla prøvet at søge efter "Click Wheel" som den hedder på en
iPod uden held.

Den ser således ud

http://centauri.dk/knap1.png
http://centauri.dk/knap2.png
http://centauri.dk/knap3.png

Håber der er nogle der kan hjælpe med hvad jeg skal søge efter eller
endda hvor de kan købes, vil bruge dem til noget lys styring.

På forhånd tak.

Re: Hjælp : Hvilken knap er dette og hvor kan den evt købes ?
hvor de kan købes, vil bruge dem til noget lys styring.

Nu er jeg lidt i tvivl om det er knappen foran eller om det er den
elektriske del du mangler, men bag knappen er det ret sikkert en "rotary
encoder"

http://www.ebay.co.uk/itm/10-Pcs-12mm-Rotary-Encoder-Switches-360-Shaft-Dia-6mm-New-/390605649602?pt=UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET

Mvh Hauge

Re: Hjælp : Hvilken knap er dette og hvor kan den e vt købes ?
Det jeg har brug for er den komplette jeg har brug for, både selve knappe
n og drejeskiven forand.
Så den er lige til at bygge ind i en kasse.
Men knappen er lidt speciel idet det også er muligt at trykke på den i
midten.
Så den har en dobbelt funktion.
Så er ihverfald ikke nogen normal ratory encoder.

�ge efter eller endda hvor de kan k�bes, vil bruge dem til
noget lys styring.

ia-6mm-New-/390605649602?pt=UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET

Re: Hjælp : Hvilken knap er dette og hvor kan den e vt købes ?
pen og drejeskiven forand.
i midten.

Der står "Built in push button switch" så der mangler "bare" den rette
knap

-Lasse

�ge efter eller endda hvor de kan k�bes, vil bruge dem til
noget lys styring.

Re: Hjælp : Hvilken knap er dette og hvor kan den e vt købes ?
Ja okay så kan det til del bruges.

Udover den her har en ring der kan køre rundt uafhængig af knappen i mi
dten.
Og den er jo rimelig smart ud det andet vil ikke være en så pæn løs
ning.
Har ihverfald ikke kunne finde nogle Knob's dertil der kommer i nærheden
af udseenes mæssigt.
Så ville jo helst have den rette vare nu jeg kan se det findes.

Og ellers må jeg jo se om jeg selv kan lave en på min CNC kunne selvf
ølgelig også være et sjovt hygge projekt..

appen og drejeskiven forand.
n i midten.
 s�ge efter eller endda hvor de kan k�bes, vil bruge dem ti
l noget lys styring.
ary
..

Re: Hjælp : Hvilken knap er dette og hvor kan den e vt købes ?
Det lykkedes mig at finde dem ved Farnell

Så hvis andre evt har brugt for noget lignende her er numrene på dem.

SWITCH, JOG/SELECT/+4 WAY, BLACK; Operat    TSW B-3N-CB222 LFS
SWITCH, JOG/SELECT, 3 FUNTIONS, BLK/GRY;    TSW A-3N-CD23 LFS
SWITCH, JOG/SELECT, 3 FUNTIONS; Operatin    TSW A-3N-C LFS

midten.
øsning.
n af udseenes mæssigt.
ølgelig også være et sjovt hygge projekt..
knappen og drejeskiven forand.
den i midten.
tte
al s�ge efter eller endda hvor de kan k�bes, vil bruge dem
til noget lys styring.
otary
a...

Site Timeline