Hjælp : Hvilken knap er dette og hvor kan den evt k øbes ?

Hej

Jeg håber der er nogle her der kan fortælle mig hvad dette er for en kn ap, jeg så blive brugt til et projekt på nettet. Udvikleren svare desværre ikke på det. Den minder om dreje hjulet på en iPod. Så har bla prøvet at søge efter "Click Wheel" som den hedder på en iPod uden held.

Den ser således ud

Håber der er nogle der kan hjælpe med hvad jeg skal søge efter eller endda hvor de kan købes, vil bruge dem til noget lys styring.

På forhånd tak.

Reply to
Kim Jørgensen

hvor de kan købes, vil bruge dem til noget lys styring.

Nu er jeg lidt i tvivl om det er knappen foran eller om det er den elektriske del du mangler, men bag knappen er det ret sikkert en "rotary encoder"

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Det jeg har brug for er den komplette jeg har brug for, både selve knappe n og drejeskiven forand. Så den er lige til at bygge ind i en kasse. Men knappen er lidt speciel idet det også er muligt at trykke på den i midten. Så den har en dobbelt funktion. Så er ihverfald ikke nogen normal ratory encoder.

Den torsdag den 6. juni 2013 21.52.32 UTC+2 skrev Hauge:

?ge efter eller endda hvor de kan k?bes, vil bruge dem til noget lys styring.

Reply to
Kim Jørgensen

pen og drejeskiven forand.

i midten.

Der står "Built in push button switch" så der mangler "bare" den rette knap

-Lasse

?ge efter eller endda hvor de kan k?bes, vil bruge dem til noget lys styring.

langwadt

Ja okay så kan det til del bruges.

Udover den her har en ring der kan køre rundt uafhængig af knappen i mi dten. Og den er jo rimelig smart ud det andet vil ikke være en så pæn løs ning. Har ihverfald ikke kunne finde nogle Knob's dertil der kommer i nærheden af udseenes mæssigt. Så ville jo helst have den rette vare nu jeg kan se det findes.

Og ellers må jeg jo se om jeg selv kan lave en på min CNC kunne selvf ølgelig også være et sjovt hygge projekt..

Den fredag den 7. juni 2013 21.16.50 UTC+2 skrev snipped-for-privacy@f>

appen og drejeskiven forand.

n i midten.

s?ge efter eller endda hvor de kan k?bes, vil bruge dem ti l noget lys styring.

ary

..

Reply to
Kim Jørgensen

Det lykkedes mig at finde dem ved Farnell

Så hvis andre evt har brugt for noget lignende her er numrene på dem.

SWITCH, JOG/SELECT/+4 WAY, BLACK; Operat TSW B-3N-CB222 LFS SWITCH, JOG/SELECT, 3 FUNTIONS, BLK/GRY; TSW A-3N-CD23 LFS SWITCH, JOG/SELECT, 3 FUNTIONS; Operatin TSW A-3N-C LFS

Den fredag den 7. juni 2013 22.28.47 UTC+2 skrev Kim Jørgensen:

midten.

øsning.

n af udseenes mæssigt.

ølgelig også være et sjovt hygge projekt..

knappen og drejeskiven forand.

den i midten.

tte

al s?ge efter eller endda hvor de kan k?bes, vil bruge dem til noget lys styring.

otary

a...

Reply to
Kim Jørgensen