Grafik chip

Hejsa

Jeg søger en IC som kan fungere som en CGA/EGA/VGA chip, det eneste jeg lige
kan finde på nettet er de helt nye super grafik chip, men jeg har brug for
en chip der bare kan lave f.eks. 640*480 pixels på en skærm, eller 320*240
kan også bruges.

Kender nogen en type på en IC som kan dette ?

Hilsen Søren Reinke

Re: Grafik chip
lige

Hvad med at bruge et gammelt ISA grafik-kort (kan findes på losseplassen).

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!

Site Timeline