Fuga rammer.

hej.
Jeg har på nettet købt nogle LK fuga kontakter.
dog uden rammer.
Jeg kan se, at man kan få rammer der hedder 50, 63 og 86.
Har jeg forstået det ret, at det er de udvendige mål? og rammen altid
vil have samme størrelse indvendig?

Re: Fuga rammer.

Pænt pynt i stuen:

Re: Fuga rammer.
Tak for henvisningen  :)

Re: Fuga rammer.

Velbekom.

Jeg er sikker på at de ved lidt mere der end os "elektroniknørder" her
:-)

Pænt pynt i stuen:

Re: Fuga rammer.

Ja. Indvendigt snakker man i moduler. En almindelig afbryder er 1 modul.
En stikkontakt med afbryder er 1½ modul. Sidstnævnte kan fåes til
montering af flere 1½ moduls enheder ved siden af hinanden.

Hvis du bruger indmuringsdåser kan du vælge frit afhængigt af hvad du
synes er pænt. Forfradåser til montering i plade skal benyttes sammen
med 63 eller 68 rammer.

- Lars

Site Timeline